The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

torsdag 14 juli 2011

Sommarlov, och jag hittar på rätt mycket hela tiden. I måndags var jag ute och powerwalkade med Emma innan jag åkte till Alice i Teckomatorp på hennes artonårsdag :) Vi grillade, sjöng singstar och kollade skräckfilm, sen var vi några som sov kvar. Jättekul var det! Sen dagen efter var jag och jobbade och sen blev det Hästveda marknad med nöten och Henry.

Igår var jag inne på Kristianstaddagarna med mamma, pappa och Oliver och sen på kvällen åkte jag till Emma och vi kollade på "What women want", jätterolig film :) Sen pratade vi mycket som vanligt och kollade även lite på kattungar :)

Tooooday, ska jag nog bara packa och fixa lite. Pappa åker till Stockholm ikväll, tråkigt. Men han kommer hem på måndag igen :)

Inga kommentarer: