The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

lördag 31 december 2011

Hej då 2011! Hej 2012!

Om några timmar är det dags för ett nytt år igen. Året som gått har varit ganska tungt, men haft vissa ljusa stunder. Förlovat mig, flyttade in i lägenhet med Rasmus och spenderat tid med min familj. Jag har förväntningar på året, att det ska bli bättre än detta, men det blir väl vad man gör det till. Det här året har jag sagt upp mig från två extrajobb, känns alldeles rätt! Har inte ångrat mig ett dugg. Nu kan jag ta det lugnare och ha tid till annat.

Den här nyårsaftonen spenderar jag med min familj hemma i Märsta. Känns alldeles rätt efter det här året. Behövde komma hem ett tag.

Nästa år händer det mycket! Sitter ju i elevstyrelsen så ska ordna massor i skolan, bal, student, projektarbete, flytta två gånger, söka jobb, praktikplats och mycket mer spännande.

Mina nyårslöften för 2012 är
- Att bli lycklig, ta dagen som den kommer och att "ingenting är omöjligt, det tar bara lite längre tid".
-Träna mer, ta hand om mig själv och verkligen lära känna mig själv.

Så, GOTT NYTT ÅR! ♥ Ingenting är omöjligt - carpe diem

Inga kommentarer: