The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

torsdag 3 maj 2012

GREY'S ANATOMY

Alltså. Jag har blivit totalt fast i Grey's Anatomy. Och vems fel är det? Jo, Yang och Dr. Hunts fel. Yang gjorde abort och Hunt blev jätteledsen och gick och var otrogen. Så var de hemma en dag tillsammans och försökte reda ut det här och allt slutade med att han flyttade därifrån.
       Så nu har jag letat runt som en galning efter avsnitt och hittade avsnitt 22 (det som ska sändas nästa vecka) , men sen så vill jag såklart se hela säsongen :-) Så nu har jag blivit amerikansk medborgare och ska ikväll kolla på ABC för att se avsnitt 23 som sänds ikväll :-D HAPPY GIRL

Jag vill bara skrika åt Hunt. HUR KUNDE DU GÖRA SÅ MOT YANG??? Och Yang, skaffa barn med honom!!! Om du velat ha barn med honom från början hade det här aldrig hänt :-( SNÄLLABLITILLSAMMANS :-(

Det är tur att jag sökt in till utbildningar i höst, för annars hade jag väl suttit hemma och engagerat mig i alla kärlekspar i alla tv-serier... Haha ;-)

Men ja. Yang <3 Hunt, hihi :-)

Inga kommentarer: