The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

måndag 31 december 2012

Hejdå 2012! Hej 2013!

Herregud ja! 2013 snart.

Jag hade två nyårslöften

- Att bli lycklig, ta dagen som den kommer och att "ingenting är omöjligt, det tar bara lite längre tid".
-Träna mer, ta hand om mig själv och verkligen lära känna mig själv.

Frågan är då om jag har uppnått detta? Ja. Till viss mån har jag uppfyllt det. Dock har det varit ett väldigt hektiskt år. Körkort, studenten (bästa upplevelsen), bal, redaktör för en studenttidning och flyttat FYRA gånger. Det har varit ett hektiskt år, så det passar utmärkt med en lugn nyårsafton.

Nyårslöften inför 2013. 

* Vara mer hälsosam
 - har redan påbörjat detta då jag tränar regelbundet på SATS med pappa.
* Klara skolan
 - mycket viktigt!
* Ha lägre krav på mig själv
 - det viktigaste av allt är du själv, om inte du är lycklig förstörs mycket i livet.
* Fokusera mer på mig själv
 - inte bry sig så mycket om alla andra

Gott nytt år på er!  

1 kommentar:

bian@hotmail.se sa...

låter mkt bra