The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

söndag 24 april 2011

Igår var jag och rasmus i Göteborg. Vi körde (eller rättare sagt, Rasmus körde) oss till Göteborg och vi var där runt tio, halv elva. Sen började vi på köpcentret Nordstan och gick sedan i heela stan. Jättemysigt och fint väder hade vi också :-)

Jag köpte en läderväska från Bianco för hemska 600 kronor, hade grov ångest, men älskar den!
Sen gick vi till Rock House och jag blev helt lyrisk över alla Håkan grejer, men jag gick därifrån med en tygväska med håkis på, hans album "Det är så jag säger det". Så underbar <3
Jag köpte även ett par vingörhängen, adore them. Sen köpte jag även en vit och en svart bh, perfekt nu i sommar att ha basfärger på bh:n med alla linnen :)

Vi var inte hemma hos morfar igen förrän halv nio på kvällen, kan ni tänka er? Det var en jättebra dag iallafall :D

Älskar min Rasmus (och min superduperdyra skinnväska)

Inga kommentarer: