The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

måndag 18 april 2011

Jag har typ fått skrivkramp. I don't know why. Enda gången jag kan få ur mig något som ens kan klassas som kasst poesi är på ett tåg med regn som smattrar utanför. Jag har tre dikter som ska skrivas till en skoluppgift om två veckor, så jag hoppas skrivkrampen går över snart.

Jag har påsklov, men idag har jag jobbat och ska göra det på tisdag och onsdag med. Typ tio timmarspass. Men på onsdag ska jag fika med sötisen Carro, alldeles för längesen sen vi sågs sist!

Just nu deppar jag ihop lite till håkan.

"Vad jag bryr mig om nu är att du ligger vaken nu, i morgontimman när regnet slår mot fönstret." Den låtraden tänker jag alltid på när jag vaknar och regnet smattrar mot fönstret, det finaste är dock att dela det med någon.

Inga kommentarer: