The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

måndag 6 juni 2011

Förlovning 2/6 -11

Min förlovning. Åhå, har inte hunnit skriva något om den, så tänkte göra det nu. Dagen var perfekt, vi myste och gick runt hand i hand, skrattandes, leendes och alldeles kära. Det var en sån där speciell dag som vi sedan bestämde oss för att åka och grilla vid Finjasjön. Såklart glömde jag tändare (som egentligen är det viktigaste om man ska grilla haha) och han fick köra hem och hämta den. Sen blev det iallafall mat och sedan satt vi och myste ännu mer där med en filt över oss. Sedan började solen gå ned och vi gick ut på bryggan och i mer än en kvart stod han där och pratade om hur mycket han älskar mig och hur lycklig han är med mig och så kom frågan :) Jag blev lite nervös haha, men såklart vill jag förlova mig med honom! Häromdagen så gick vi även och graverade dem. Älskling hittade på världens bästa grej att skriva i ringarna.

Mormor blev nog gladast av alla i vår släkt. Hon gav oss en stor blombukett och log sådär som bara mormödrar kan haha. Hon är gullig :)

Älskar honom så himla mycket, för alltid vi två

2 kommentarer:

R sa...

Älskar dig finaste Flickvän <3

Caroline sa...

ååh så gulligt ! <3<3