The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

onsdag 8 juni 2011

På tåget till skolan idag träffade jag Mollie som jag inte träffat på länge, och vi pratade KONSTANT hela vägen till skolan haha, så typiskt oss ;) Hon gav mig världens största grattis till min förlovning, jättegullig är hon :)

Vi hade två betygsamtal idag och först samhälle och där hade jag även en exemination på boken "utrota varenda jävel". Snabbläste början och slutet igår och hon älskade mina analyser :) Sen fick jag veta att jag fick ett solklart MVG och hon sa att hon önskade att jag gick hennes inriktning istället för journalistik :) Hon sa att hon tyckte att det var så kul när jag var med på lektionerna för jag debatterade alltid och tydligen jättebra :) Blev jätteglad!

Sen hade jag mitt betygsamtal i engelska och jag blev glatt överraskad!

Så tvåan har varit så jävla bra för mig. Ett VG och resten MVG, jag är bäst!

Inga kommentarer: