The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

onsdag 5 mars 2014

Jag är typ frisk nu! AMAZING. Så nu när jag är frisk hinner jag göra alla roliga saker som erbjuds i Uppsala igen. Jag har hunnit med tjejkväll (Guitar Hero haha och Flogstavrålet), nationskväll, myskväll, föreläsning med Reinfeldt, valutskottsmöten och jobbat på mitt nya jobb! Dock måste jag bli helt frisk innan jag börjar köra på gymmet igen, saknar min älskade spinning. Det enda svarta hålet i mitt liv är statistiken hehe. FY för den alltså. Eftersom jag inte tycker om matte, låser det sig lite extra. Tredje gången gillt? Nja, jag tror mer på fjärde gången gillt... Samtidigt måste jag fixa PM i nationalekonomin, hör och häpna - nationalekonomi är faktiskt intressant! Nu på makroekonomin har vi en superbra lärare. Det är a och o med bra lärare.





Inga kommentarer: