The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

fredag 7 mars 2014

Payback time

Det här med tandläkaren... Om en månad blir jag eventuellt 6000 kronor fattigare. Efter all medicin under den långa tiden jag varit sjuk har mina stackars tänder tydligen tagit stryk. Men trots det så är jag faktiskt sprudlande glad, jag är friskare än på länge och trots att jag känner mig sliten efter att ha varit sjuk så länge, så är jag obeskrivligt glad och tacksam för att jag är frisk igen. Är så sugen på att ta tag i allt, träffa alla jag inte kunnat träffa och gå ut och dansa. Snart är det även min födelsedag, 21 år alltså. Jag kommer ihåg när jag var 18 att jag önskade att jag var 21 haha. Jag är faktiskt lyckligare än på väldigt länge, för vissa saker händer av en anledning och det är först då man inser vad som verkligen betyder något. 

Inga kommentarer: