The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

måndag 10 maj 2010

2 månader 12 dagar senare pirrar det fortfarande så där fantastiskt när du lägger armarna runt mig och kramar mig så hårt - som om du aldrig skulle vilja släppa mig. Jag tänker på vilken tur jag har som står där mitt i natten med dig när jag borrar ner mitt huvud i din tröja och andas in din underbara lukt, varm, mysig, trygg. När du lägger ditt huvud mot mig och sakta säger att du älskar mig, är jag glad för varje natt jag får med dig, min älskade.

1 kommentar:

R sa...

Ungefär 20 månader senare än det här, så pirrar det fortfarande och jag älskar dig mest, om inte mer än så, vill aldrig vara utan dig i hela mitt liv.

Jag älskar dig!

snart 2 år!