The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

måndag 21 juni 2010

Bio i Kristianstad

Jag och Rasmus åkte till Kristianstad för att gå på Sex And The City. När vi kom fram till bion satt vi oss ner och väntade, när min älskling plötsligt drar upp en liten låda med presentpapper och ett sött snöre runtom och säger att det är en överraskning. Redan på morgonen samma dag hade han pratat om en överraskning, men inte var det var för något, för det fick jag gå runt och gissa på sa han, haha.

Jag öppnade det innan bion och det visade sig vara ett jättefint armband och ett par jättefina örhängen! Jag älskar överraskningar, dessutom börjar jag bli lite bortskämd med min älskling, haha. Han är så fin, love you.

Bion var dessutom jättebra! Det är en av mina favoritfilmer nu, absolut. Kläderna i filmen var helt magnifique :) T.o.m. Rasmus tyckte att filmen var ganska bra. Det måste ju betyda något ;)

Puss

1 kommentar:

Caroline sa...

haha ja det måste ju betyda att filmen var bra ;)