The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

lördag 12 juni 2010

Färgning

Jag färgade nyss Emmas hår och det blev faktiskt bra (tycker jag) ;) Får väl se slutresultatet sen haha. Mörkbrunt ska det bli iallafall.

Nu ligger jag här med nöten bredvid mig och vi ska strax se på ''13 snart 30'' Alltid lika bra! Hur många gånger man än ser den :)

Sen ska vi se på ''Sex And The City'', en av mina favoritfilmer! Love it. Min favoritscen är när Mr. Big inte dyker upp på deras bröllop och hennes tre väninnor hjälper henne ut i bilen. Sen ångrar sig Mr. Big och stannar limousinen, samtidigt som Carries limousine åker iväg. De stannar bilarna och han skriker förlåt medan Carrie är så hjärtekrossad att hon bara gråter och kastar blommorna på honom. Det är så.. fint på något sätt. Det är då man utbrister ''ååh...nej..'' och så klagar man på Mr. Big plus alla andra män :)

Nu ska vi mysa, tudelilu!

Inga kommentarer: