The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

fredag 4 juni 2010

Trafikolyckan?

Jag är arg om du gjorde något du fick skylla dig själv för.
Något som gjorde att jag förlorade dig innan jag fått chansen att se vem du är och att du lämnade en person här hemma som har så ont över att du försvann så att vi inte ens pratar om det. Jag är arg om du gjorde något dumt som fick dig att chansa, att du fick skylla dig själv.

Jag är arg om någon annan gjorde något som de fick skylla sig själva för, men som du inte kan skylla dig själv för. För då betyder det att vi förlorade dig för något som var så jäkla onödigt.

Om jag tänker efter undrar jag varför jag lever i morgondagen när nuet är här, när du inte ens har chansen att leva överhuvudtaget? Alla borde veta att livet är mer värdefullt än så.

Inga kommentarer: