The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

torsdag 3 juni 2010

I-landsproblem och värme

Jag ska nog försöka klippa mig nästa vecka, men HUR SKA JAG KLIPPA MIG FÖRFAN?
Det är det som är problemet, jag vill inte klippa mig förrän jag vet hur jag ska klippa mig, för annars blir det väl någon konstig frisyr som jag måste skämmas över en hel sommar :)

Page, spara längden eller klippa upp?

Jag behöver också hjälp att välja en avslutningsklänning. Tänkte fota dem ikväll och sen fråga frugan om hjälp :)

Idag har vi kollat på Mattefilm (jag försökte faktiskt hålla mig vaken!) sen teater som 3orna gjort i kursen scenisk gestaltning. De hade gjort en modern tolkning av ''En midsommarnattsdröm'', den var jättebra, men det var varmt och än en gång försökte jag att inte somna, man blir alldeles dåsig. Jag och frugan Amanda kikade sedan runt på stan lite och vi hittade massor av fina saker!

Min fru Amanda åker ju snart till London den lyckosten, kommer sakna den lilla filuren :)

Puss!


Inga kommentarer: