The state of your life is nothing but a reflection of your mind

The state of your life is nothing but a reflection of your mind

måndag 14 juni 2010

Måndagskväll.

Jag hade inte alls lust att vara ensam ikväll, men nu sitter jag här i mitt rum och har precis sett två avsnitt av Sex And The City. Ligger här i sängen med tredje urinvägsinfektionen på mindre än 3 månader, så lame. That's life I guess.

Jag tänkte på en sak, på det här med att vara självständig i ett förhållande. Det är nog ganska svårt? Jag inser det nu när jag sitter här och saknar. Jag vill ligga i gropen och se på tv. Men nej, det kommer nog inte bli så mycket sånt i sommar, då det är resor och jobb som regerar. Därför ska det här bli MIN sommar, min, min, min.

Don't let the system get you down.

Jag ska köpa mitt gymkort på måndag och bli nyttig (haha)
Det är också dags att börja med kvällspromenader med vacker musik.

Over And Out.

Inga kommentarer: